lördag 12 maj 2007

Live, direkt från Möllan

Ja, hej.

Då har alltså även jag, Sebastian, blivit inbjuden till Spengo.

Jag gillar musik.

Jag bor på Möllevången.

Jag vill skriva om musik. Tydligen så får jag det. Jag har fått Magnus' välsignelse.
Då och då kommer jag här i bloggen att skriva om företrädesvis ny musik men också återvunnen musik samt även om musik som en del i ett multimedialt sammanhang.
Musik är inte bara musik. Det är så mycket mer.

Fem favoritlåtar just nu:

Linfinity - "Companero"
Thelonious Moog - "Take 5"
Russ Garcia - "Into Space"
Benny Bell And The Pretzel Twisters - "Kosher Twist"
Wire - "Heartbeat"

/Sebastian

Ps. Förresten, om någon har frågor angående bloggande går det bra att skriva till mig på den här adressen så lovar jag att svara så snart som möjligt.

Inga kommentarer: