onsdag 31 mars 2010

Don't Go Away

Nej, Spengo har inte självdött! Sluta inte besöka bloggen! Jag har ett saftigt inlägg på gång, men jag har inte möjlighet att fullborda det förrän efter påsk. Tills dess kanske mina medskribenter kan hålla grytan kokande eller åtminstone småputtrande?

Först lite ledtrådar om vad som komma skall. Här är några fina gamla låtar. Vad har de gemensamt förutom att de är framförda av svenska band med uteslutande grabbar?


The Sinners - When She Lies


Sator - What You Are Is What You Get


The Creeps - Don't Go Away [ursäkta det halvtaskiga ljudet]

Glad påsk, kära läsare!

3 kommentarer:

Martin sa...

Det kan inte vara att jag har alla på vinylsingel i alla fall. Sator saknas där.

Jörgen sa...

Jag tror inte Sator släppte "What You Are Is What You Get" som singel. Tror inte att någon låt från Slammer kom som singel. Sator släppte "Oh Mama" istället.

Magnus S sa...

Jörgen har rätt! Då finns en annan faktor som är gemensam.