fredag 27 april 2012

Wanted - Spengo and alive!

Spengo uppdaterar två dagar på raken men det är ju inte mer än rätt när vi har chansen att påminna er om att bloggens grundare Magnus S och killen som kallar sig Jonken vänder plattor på Pet Sounds Bar i Stockholm i morgon kväll. Adressen är Skånegatan 80, tiden 20-01 och inget inträde är det. Med lite tur kan du utöver att höra gudomlig musik komma att gnugga axel med ytterligare Spengo-skribenter vid bardisken. Läs mer om det hela här. Vill du se exempel på vad som spelats tidigare kvällar kan du till exempel gå hit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läste ditt inlägg om Simrishamn och fredagen med med det drogfria discot på Korsavadshallen!! Hittade det när jag googlade efter Broster Brös!!
Jag var också på det discot, hade precis börjat i 7:an och tyckte att man var skitcool.
Det jag undrar var om det inte var samma kväll som Nowhere Kings med Fredrik Åman spelade, och The Elis med Bengan, bröderna Persson och Molle.
Broster Brös spelade även en hel del på discona uppe på Simrslundsskolan vill jag minnas, såg dem där med nån gång....
I vilket fall roliga minnen, tror det ska finnas videos på någon av spelningarna!!!
//Fredrik

Anonym sa...

Googla efter Broster Brös - som att leta efter vatten i en hösäck! Simrislund - det har jag förträngt!